fredag 22 januari 2010

Fredag!

Idag är det äntligen Fredag! Jag har varit barnledig sen i Måndags vilket både är "skönt" och "oskönt". Saknar henne fruktansvärt mycket!! men jag måste erkänna att jag har hunnit med att göra saker som hade tagit betydligt längre tid att fixa om Tova varit hemma. Ikväll ska vi ha fest här vilket känns underbart med tanke på att vi inte varit barnledig sen nyårshelgen. ska snart bege mig bort till bolaget och köpa Gin. Finns det något godare att drick än GT?!
Efter bolaget så får jag hem och städa iordning här så man kan släppa in folket genom dörrarna. Ola tror nämligen att hans kläder har ben och kan klättra in i garderoben och hänga upp sig själva på galgar. helt fantastiskt om det funkar!!!! jag håller tummarna ola!!!!! ;)

Jag får återkomma lite senare med mer info. men så länge så slänger jag upp lite bilder :)
XoXo Malin





2 kommentarer:

E M M A sa...

Ohh vad jag har saknat diug i bloigg världen! Kanske jag med får lust att blogga lite. Hahaha. Pussss

Malin sa...

Oj va stor hon blivit O va mkt hår hon fått:)

Jättesöt!