fredag 19 februari 2010

2-0 till Malin

Ännu en gång så hade jag rätt om min funderingar. förra veckan kom det ut att Vaccinet mit svininfluensan var ett fiasko och att det var för uppstorat än vad det egentligen var. Jag varnade alla att inte Vaccinera sig för jag trodde inte på det. det var bara ett jävla hittepå etc etc. jag har andra funderingar kring just det också men det tar vi vid ett annat tillfälle.

Nu idag så fick jag rätt igen när jag läste följande artikel http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6639277.ab har inte jag sagt att detta med "rädda miljön" egentligen inte är "rädda miljön" utan det drabbar ist något/någon annan ist!??! och har jag inte också sagt att detta är jordens gång, att det alltid sett ut så här om man följer jordens utveckling???? det finns inget som heter att bensinen förstör bla bla bla. skärp er för helvete!! Om ni kör miljövänligt vad händer då???? jo det drabbar dem stackars små prickarna i Afrika. men neeeeeej skit i dem. så länge "vi kör miljövänligt" fuck it! kör bensin och KÖR MYCKET OCH OFTA så ska ni nog se att vi inte dör om 1 år och inte om 100 år eller 1miljon år "före" vad jorden egentligen klarar av att "leva" innan den går under av alla avgaser. hahah.

något mer ni vill att jag ska berätta som är lögn??? bring it on!

XoXo Malin

2 kommentarer:

E M M A sa...

Goooo Malin Gooooo!!

Sandra S sa...

Engla fick på Uddegården ;} hennes första val! Synd att min och din sessa inte hamnade på samma hehe. Krams