fredag 5 februari 2010

Bilder :D

Idag har jag spenderat min dag hos Linda på salongen där hon jobbar, Salong Stil(smyg reklam) :P. hon färgade min utväxt sen ville jag lägga i en P01 i håret vilket gör håret gråaktigt. sinnes nice! efter att mitt hår blivit klat så mötte jag Mel som varit och gjort sina naglar hos en amtör, stackars dig mel, men jag hoppas det håller ändå :) Jag har inte lagt upp några bilder så jag tänkte göra det nu för jag har suttit och trmasat med Webcamen :P hahaha. se och njut för det ska jag :D

XoXo Malin



4 kommentarer:

Mamma sa...

Tramsat? Jag tycker de ser naturliga ut!

Josefin sa...

tråkigt att du tycker så.

Brallan sa...

Josefin: Jag är utbildad Nagelspacialt och även internationellt utbildad UTBILDARE så det vore tragiskt om jag inte kunde bedömma på någons naglar om dem är bra/mindra bra gjorda. lite mer träning sen är du där. jag kan gärna hjälpa dig om du behöver hjälp.

josefin sa...

nej jag tror nog att jag klarar mig, eftersom jag är i första hand frisör & stylist, naglar är ngt jag fått förfrågan om att göra då folk sett mina naglar o jag gör dom sj, har inga problem med att få dom att hålla, men som sagt hobby verksamhet.