torsdag 11 februari 2010

Idag är en bra dag =)

Imorse var jag på NTI och planerade min skola. ska börja den 1/3 med Religion A som ska vara klar den 19/3 sen hoppar jag direkt på Samhällskunskap A på måndagen den 22/3 som sedan är slut den 23/4. detta är första gången på typ 10år som jag tycker att det ska bli roligt att börja plugga igen. Tova har inte hunnit skolats in tills jag ska börja så jag hoppas att jag får ihop tiden med både henne och pluggandet med tanke på att det är Distans. Får man IG i någon kurs på NTI så får man inte gå där mer. så det är hårda puckar :)
Beställde även böcker ifrån NTI som gick på 670:- (!!!). försökte hitta dem på nätet men lyckades inte så bra för jag är lite kräsen. vill inte ha böcker där framsidan är skabbig och viken. så det fick bli nya böcker som jag istället kan sälja när jag pluggat klart.

Snart ska jag vandra ner på Domus och handla pärlsocker så jag kan baka Kanelbullar till mitt hjärta. Han var lite ledsen i ögat igår kväll när jag kom hem för att jag inte hade bakat igår :P

Men nu ska jag ta tag i städandet. inte för att här är stökigt för jag städade innan jag gick till NTI men jag tänkte ändra om lite i våra skåp för vi har lite oordning :)

XoXo Malin

2 kommentarer:

Sandra S sa...

Det kommer nog gå bra ska du se! Jag har med pluggat på NTI distans med en vilding hemma samtidigt.. hon var dessutom 2 år då (så hon var inte still nånstans haha) så klarar jag det lär du klara det :)

Lycka till!
Kramis

kaZZZZZ sa...

Jag fick IG på ReA på NTI, men fick ändå läsa fler kurser efter det, så helt körd är man nog inte. Men de blir inte glada iallafall :D