onsdag 27 januari 2010

Familjen sjukisar

Tova har haft slem-hosta sen jag hämta henne i Söndags hos sin pappa. Hon har varit mycket svår att få i säng om kvällarna. i Förrgår fick hon sova inne hos mig och ola hela natten för då grät hon och hostade jätte mycket. igår gick det iofs mycket bättre men då kom hon inte i säng försen vid 20:30 men sov i sin säng tills ca 03:00 sen hämtade jag in henne till vår säng.
Jag har även blivit lite sjuk. inget att klaga på för jag går aldrig till dokter och skaffar medicin. jag tror på den naturliga vägen och på naturlig medicin. så även om min hals är vitare än vitast och gör riktigt ont så tänker inte jag gå till någon läkare. jag kommer dricka mycket te och funkar inte det så går jag ner till Hälso kost butiken och införskaffar mig något där ifrån.

Igår var jag hos polisen för att skaffa mig ett nytt pass. mitt gick ut i Mars förra året och vi ska till Tyskland på Lördag. Jag har ju inget vanlig leg/körkort så jag fixade ett nytt pass för det går mycket fortare att få hem det och sen ska jag ta körkortet så fort tova skolats in på Dagiset så det känns onödigt att skaffa leg då.

Idag ska jag gå och köpa pärlsocker sen ska jag ställa mig och baka Kanelbullar om Tova inte är allt för gnällig.

kan återkomma med bilder lite senare idag.

XoXo Malin

2 kommentarer:

E M M A sa...

Hoppas hon snart blir bättre så ni kan ta er ut till Åhus och hälsa på. Kevin saknar Tovis. :D

Malin sa...

Du har fått en award av mig:)