måndag 1 februari 2010

Tysklan + Banken

Helgen som varit har varit sjukt trevlig! I Lördags åkte jag, älskling och Fidde till Tyskland för att fylla på sprit förrådet. kl 06:00 åkte vi från kstad och kl 20:00 var vi hemma och burit upp alla saker till vår lägenhet. kvällen fortsatte sedan med besök från Emma, Sabina, Madde, Lina, André och Sandra + några andra som var bekanta med Sabina. Utgång blev det rund 12 tiden till Banken där kön för en gång skull rörde på sig hyfsat fort. tack alla för en trevlig lördag!!

Idag är min första dag som "Arbetslös". mina Föräldrar dagar gick ut igår.. Tova har fått dagisplats på Centrals Förskola men dem öppnar inte den nya småbarnsavdelningarna försen i mitten på Feb. Så jag kommer gå hemma till slutet på Feb innan jag kan börja jobba/plugga.

Var inne på Arbetsförmedlingen innan idag men var inte där specillt länge för kön var siiiiiinnes lång och tova vaknade av värmen när jag satt och väntade på min tur. fick lämna piss stället efter ca 30min och ist gå bort till Provinsbanken för att spärra mitt kort som jag gjorde av med i Lördags. Någon som knyckt det av mig? :)

Tova ligger just nu och sover i vagnen och har sovit i nästan 1½h. ska ta och äta middag så fort hon vaknat för magen börjar skrika efter mat nu :P

kanse dags att lägga upp nya bilder nu någon dag? :)

XoXo Malin

Inga kommentarer: