tisdag 16 februari 2010

Läsa bok!

Tova ska läsa bok HELA TIDEN. man blir så trött på hennes böcker så det är inte sant! rätt roligt ändå att hon går in på sitt run, hämtar en bok och klättrar upp och sätter sig i mitt knä. såååå söt!!

Idag ska jag hämta ut mina böcker. beställde nya böcker via NTI för jag är lite kräsen om jag ska vara helt ärlig. vist det gick på nästan 700:- för 2 böcker men dem kan man sälja efter dem veckors studier.

Igår hämtade älskling vår nya bil, en v70 - 08 "The real family car":P. Något herrn glömde var att köpa en ny bilstol till Loppan. hon har just nu en Akta Graco Cosmic men ska ha en Bilstol från volvo ist :)

Nej nu ska jag läsa bok för Tova för hon börjar bli irriterad nu för att jag sitter här och inte bryr mig om henne :P

XoXo Malin

Inga kommentarer: