onsdag 17 februari 2010

Gött med morgon bilder :P

Jag och Tova sitter just nu och kollar på Vakna med the vioce. Idag ska loppan till sin pappa kl 16:00 - imorgon kl 16:00. så ikväll ska jag börja läsa ur religionsboken så jag har lite kött på benen innan jag börjar kursen den 1/3 :)
Ikväll när jag och hjärtat är barnlediga så tänkte jag baka en kladdkaka. den enda dagen vi är barnlediga så tränar så klart Ola till typ 23 ikväll.. sinnes störigt! men han får väl äta kladdkakan innan träningen.

Igår var vi på Volvo och beställde ny bilstol som Ola ska hämta efter jobbet idag. Någon som vet om Volvo bilstolarna sitter bättre i en Volvo än en Akta Graco?? eller är det bara jag och ola som är tröga och tror det :P en Akta Graco Cosmic som Tova har nu kostar 2900:- och Volvos bilstol kostar 3800:-. dyrare är bättre???????
har vi gjort ett kap eller en tabbe? återstår att se :)

nej nu ska jag byta en bajsblöja innan doften sätter sig i tapeterna :P

XoXo Malin

2 kommentarer:

Sandra S sa...

Men det är Centrals förskola jag har problem med :/ det e deras rektor som varken vet in eller ut !!

Tack ändå, kramis

Sandra S sa...

Riktigt förvirrad!
Ja hon sa att Engla skulle få börja i Februari (precis som din lilla) och nu så stod det på papperet att hon kommer få en plats innan den 8e April eller vad det var.. Så antagligen i Mars eller nåt sånt!

Simförskolan sally e bra annars!
jag har skrivit till dom och hört om det finns platser alldeles nyss.
Engla gick där innan.. riktigt bra dagis, och personalen var toppen.

Tack så mycket =)
Kramis