onsdag 17 februari 2010

Ny mobil.

Idag Tog tova sönder min mobil. den har varit kass i några månader nu eftersom jag har hittat den 2 ggr i toalettstolen och nu idag så la den ner totalt..sjukt tråkig utgift men jag blir ju illa tvungen att köpa ny.. :/ ,men sen och andra sidan så är det ju alltid lika roligt att få nya saker :P

på tal om nya saker så kom bejb hem med den nya bilstolen idag. mycket fin var den :) Loppan kommer trivas så bra i den. imorgon kommer en tjej och kollar på hennes Cosmic, håller tummarna att hon köper den. sen behöver jag bara bli av med Logic S också. onödigt att låta dem stå och samla damm. man vill ju ändå köpa nytt till nästa barn :)



Denna ska jag ta och inhandla. blir nog bra så länge loppan inte fiskar med den :P

Nu blir det sängen, tv och godis. längtar efter min underbara sambo som är och tränar! ska mysa till max när han kommer hem!! glöm nu inte Hockeyn och curlingen i natt!! jag och ola ska ställa klockan!!

XoXo Malin



Inga kommentarer: